Konkursi eestvedaja ja žürii tegevuste koordineerija Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektor Taivi Koitla kommenteeris, et mugavaimate proovikabiinide loetellu mahtusid ka kaupluste Reserved, Marc O’Polo ning ka Kaubamaja Naistemaailma pesuosakonna proovikabiinid. “Žürii analüüsis igas ostukohas enam kui 11 parameetrit ning kogutud sai palju väärtuslikku tagasiside nii positiivsete kommentaaride kui ka kitsaskohtade osas,” kommenteeris Koitla.

Parim Teeninduskoht selgub testostlemiste ning e-treeningu teeninduskeskkonnas saavutatud tulemuste põhjal. Viru Keskuse Parima Teeninduskoha konkursil 2014. aasta tulemuste põhjal sai kõrgeimad punktid Aphrodite Kullaäri, teiseks tuli The Body Shop ning kolmandale kohale Brooks Brothers. Viru Keskuse Parimaks Teenindajaks nimetati parimate tulemuste põhjal testostlemise, teenindustaseme testimise ning 12 tundi kestnud aktiivse müügivõistluse tulemusena Tommy Hilfigeri kaupluse teenindaja Jaanika Murdjõe.

Viru Keskus tunnustab iga aasta jaanuarikuus möödunud aasta tulemuste põhjal parimaid ostukeskkondi, teeninduskohti ning kuulutab välja Viru Keskuse parima teenindaja. Parima Ostukeskkonna selgitab põhjaliku analüüsi ja hindamiste teel välja žürii, kuhu 2014. aastal kuulusid JCDecaux Eesti OÜ tegevjuht Kristiina Kõiv, Kaubandus.ee toimetaja Maarit Eerme, sisearhitekt ja Ace of Space OÜ looja Ines Haak, Age Reklaam OÜ strateegijajuht Tõnu Kõva, turunduskonsultant ja Poopuu ja Paasik OÜ juhatuse liige ning müügi – ja turundusprotsesside juht Andre Poopuu, Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits, Shop Concept OÜ juhatuse liige Raimond Lind ning turunduskonsultant ning Moekino algataja ja elluviija Helen Saluveer.

Hea lugeja, jaga oma kogemusi nimetatud kauplustes, kas oled tulemustega rahul?