„Soovime, et veel rohkem naisi saaks tõuke leida oma lemmikrinnahoidja ja kutsume seekordsesse kampaaniasse appi meie kliendid. Kampaania peaks mõjuma isikliku ja innustavana. Julgustame kõiki naisi oma osalemissoovist teada andma ja loodame, et meie kampaania võetakse hästi vastu,” sõnas Lindexi turundusjuht Anne-Kathrine Almark.

Kliendid, kes osutuvad kevadkampaaniasse väljavalituks, osalevad ainulaadsel moesündmusel, kus nad saavad päeva jooksul modellitööd proovida.

„Kampaaniasse valitud naiste eest hoolitseb suurepärane abiliste rühm, kuhu kuuluvad juuksurid ja meigikunstnikud, stilistid ja fotograafid. Tahame pakkuda osalejatele täiesti ainulaadset päeva ja võimalust tunda end tõeliste staaridena,” selgitab Lindexi kampaania projektijuht Lena Wall.

Modelliks saab kandideerida SIIN.