Minu esimene Eurovision ajakirjanikuna oli 2019. aastal Tel Avivis. Toonasest ajast on meeles see, kuidas pressikeskus tundus nagu unelm - igal pool oli mõni sponsorinurk, kus sai ägedaid ülesandeid või asju proovida ja tagasi koju lennati suurte kingikottidega. Ajakirjanike poputamine jätkus veel mitu aastat, kuid möödunud aastal Liverpoolis ilmnesid esimesed märgid sellest, et rahakraanid nii korraldajatel kui ka sponsoritel hakkavad kokku tõmbama.

Malmös nähtav tekitab aga tunde, et pressikeskusele kuluv raha tõmmati sel aastal eelarve real veelgi koomale. Kui paar aastat tagasi küündisid kingikottide väärtused sadade eurodeni, siis sel korral peab leppima vaid termoselaadse joogipudeliga. Varem ajakirjanikele meelelahutust pakkunud sponsorite putkad on kadunud ning püsti pandud puhvetis tuleb arvestada, et kõhtu täis alla 20 euro ei saa.

Suurt pressikeskuse ülevaadet vaata videost!

Jaga
Kommentaarid