Sükijaineni uus saade „Kuldne pilet“ näitab, milliseid eksklusiivseid elamusi ja luksust on võimalik endale lubada, kui raha ei pea lugema. Oma värskes saates reisis Sükijainen Šveitsi, Araabia Ühendemiraatide ja Prantsusmaa paikadesse, kus saavad lasta end hellitada vaid väga jõukad inimesed.

Keili on saatega ametis olnud viimased kaheksa kuud. „Piilume näiteks Euroopa kalleimasse sviiti, kus ühe öö eest tuleb välja käia mitukümmend tuhat eurot – seda kasutab peatumispaigana lauljatar Rihanna,“ rääkis saatejuht Kroonikale möödunud nädalal.

„Näiteks käisime Dubais hotellis, kus sõna otseses mõttes haid ujuvad ümber voodi. See sviit oli väga paljudes reisiajakirjades välja toodud ja on saanud üle maailma tähelepanu ja auhindu kui üks kõige erilisemaid hotellitube. Meil avanes võimalus külastada ka maailma suurimat ja üht kalleimat sviiti, kus öö maksab 80 000 eurot,“ jagas Sükijainen teistki vahvat seika.

Oma uue saate kujunduse on Keili loonud sini-kollaste värvidega. Veidi aega pärast reklaambänneri ilmumist jagas aga saatejuht oma Instagrami storys huvitavat klõpsu, kus tema bänner on Maiaspala kommikarbi kõrvale pandud, tuues välja kujunduste silmnähtava sarnasuse.

„Mina, kui täiskasvanuna [on] uued projektid,“ kirjutas Sükijainen lõbusalt fotode võrdluse juurde reedel, 3. mail.

Sükijaineni story

„Kuldne pilet“ läheb eetrisse mai alguses Elisa Huubis ja jõuab hiljem Kanal 2 ekraanile.

Maiuspala kommikarbil poseerib kauniks modelliks sirgunud Sonja Nämi, kellest tehti legendaarne foto seitsme-aastasena.