6 lihtsat võimalust, kuidas põletada päeva jooksul tavapärasest palju rohkem kaloreid


Foto: Unsplash.com

Kui soovid päeva jooksul tavapärasest rohkem kaloreid põletada, on selleks rohkem võimalusi, kui kontorilaua taga treenimine. Alustada võiksid kas või sellest, et seadistad oma telefoni iga natukese aja tagant märku andma, et aeg on liikuda.

Tee esimese asjana hommikul väike hommikuvõimlemine. Pane oma seedimine kiiremini tööle harki-kokku hüpete või kükkidega.

Toas olgu jahedam. Kui toas on külm, peab su keha sooja hoidmiseks rohkem vaeva nägema ja nii põlevad ka kalorid.

Istu telerit vaadates põrandal mitte diivanil. Nii oled sunnitud püsti tõustes palju rohkem energiat kulutama kui seda diivanilt tõustes teeksid.

Seadista telefonile meeldetuletus – programmeeri telefon nii, et ta annaks sulle iga poole tunni järel märku, et aeg on tõusta ja end liigutada.

Lisa alati viis minutit – ükskõik, kas teed trenni või jalutad. Need ekstraminutid on efektiivne viis lisakalorite põletamiseks.

Tõsta raskusi! Kükkide ajal hantlitega töötamine muudab su treeningu tõhusamaks ja paneb kalorid põlema.

Health.com

Kommenteeri!


Reklaam