7 tõhusat viisi, kuidas nähtavalt tselluliiti vähendada


Foto: Unsplash

Aasta kõige mõnusam periood (loe: rannahooaeg) on alanud ning kes meist ei sooviks bikiinides suurepärane välja näha? Toome teieni seitse loodusest inspireeritud nippi, kuidas apelsinikoort meenutav nahk kaunimaks ja siledaks muuta.

1. Rikasta menüüd antioksüdantidega. Tarbi antioksüdantide sisalduse poolest kõrgeid toiduaineid nagu acai-, goji- või inkamarjad. Samuti sisaldavad rohkelt antioksüdante puu- ja juurviljad, samuti tsitruselised. Antioksüdandid kaitsevad suurepäraselt vabade radikaalide vastu, mis kahjustavad naharakke ja soodustavad tselluliidi tekkele.

2. Joo rohelist teed. Peale selle, et roheline tee on suurepärase maitsega, on sel veel ka palju kasulikke omadusi. Rohelise tee tarbimine aitab vähendada tselluliidi ilminguid nahal, kuna see suurendab nii keha energiakulu kui ka abistab kaalulanguse puhul. Samuti võib rohelist teed nimetada ka võimsaks antioksüdandiks, mis kaitseb vabade radikaalide kahjuliku mõju eest. Joo kaks või kolm tassitäit päevas seda imelist teed – su keha on tänulik.

3. Tarbi kasulikke rasvu. Ole kindel, et su menüü sisaldaks omega-3 rasvhappeid, mida leidub kalas, kalamaksaõlis, linaseemnetes ja pähklites. Peale selle, et regulaarsel omega-3 tarbimisel muutuvad juuksed kadestamisväärselt elujõulisteks, aitab nende rasvhapete pruukimine tänu vereringet kiirendavale toimele kaasa ka naha seisukorra parandamisele. Mida paremini vereringe töötab, seda lihtsamalt omastab organism toitaineid, mida ta naharakkudele edastab. Nahale vajaminevad toitained aitavad omakorda ennetada tselluliidi teket.

4. Treeni regulaarselt. Teatavasti poeme me mõnikord kõik ettekäänete taha – kord pole treeninguks piisavalt aega, kord oleme liiga väsinud või pole lihtsalt trenniks sobivaid riideid. Tõsiasi on aga see, et regulaarne treening on ülioluline organismi ja vaimu suurepäraseks koostööks. See ei tähenda loomulikult seda, et peaksid viis korda nädalas tundide viisi jõusaalis karglema ja muskleid pumpama, vaid oma kehale tuleb anda lihtsalt piisavas koguses füüsilist koormust. Regulaarne treening põletab kaloreid, kiirendab ainevahetust ja seeläbi rasvapõletust, soodustab vereringet ja aitab varjata tselluliiti, suurendades lihastoonust naha all. Samuti parandab see lümfiringet, mis eemaldab rakkudest mürkaineid. Ja just loid lümfiringe aitab kaasa tselluliidi tekkele.

5. Tarbi vähem mürkaineid sisaldavaid tooteid. Toksiinide kogunemine organismis võib mõjutada nahaaluseid kudesid ja soodustada seega tselluliidi teket. Väldi või limiteeri kõrge toksiinisisaldusega tooteid nagu näteks tubakas, alkohol, kohv ja tugevalt töödeldud toidud, mis sisaldavad suures koguses suhkrut ja keemilisi lisandeid. Samuti ära unusta piisavas koguses vett juua.

6. Rikasta menüüd ravimtaimedega. Ravimtaimed ei kanna niisama sellist nimetust – need tõepoolest puhastavad ja turgutavad organismi. Selleks, et oma kehale ja vaimule üks pikk pai teha, varu enda kappi mõned ravimtaimeteed. Näiteks võilillelehetee vähendab kehas vedelikupeetust ja aitab eemaldada mürkaineid. Ole loominguline – kasuta võilillelehti ka salatites ja smuutides.

7. Hoolda oma nahka. Kas teadsid, et kohvi ja meega koorimine mõjub nahale imehästi? See parandab vereringet ja vähendab ka tselluliidi nähtavust. Koori keha kohviga kaks korda nädalas – kõigepealt tee nahk duši all märjaks, siis keera kraan kinni, hõõru mõne minuti vältel probleemseid piirkondi kohvipaksuga ja seejärel loputa.

Kommenteeri!


SISUTURUNDUS Millal sa viimati veetsid toreda päeva koos sõbrannadega?