9 asja, mida su juuksur soovib, et sa enam ei teeks


Foto: Shutterstock

Juuksuris käimine on omamoodi teraapia – kui lahkud sealt õnnestunud soenguga, on su enesehinnang laes ja oled valmis maailma vallutama. Et kõik hästi läheks ehk juuksevärv ja soeng just see õige välja tuleks, on väga oluline juuksuri ja sinu vaheline aus suhtlus. Siin on tegevused, mida su juuksur soovib, et sa nüüdsest alati teeksid.

1. Ära valeta oma juuste ajaloo kohta. Kas kasutad juuksuris käimise vahepeal kodus pakivärvi või tegid endale vahepeal punased salgud? Kui juuksur küsib, kuidas oled külastuste vahepeal oma juukseid töödelnud või hooldanud, tasub aus olla. Vastasel juhul võivad sind tabada ebameeldivad tagajärjed. Juuksur ei küsi sinult küsimusi seetõttu, et su valikuid hinnata. Ta tahab vastuseid, kuna siis teab, kuidas uus juuksevärv või mõni kasutatav tehnika su juustele mõjuda võib.

2. Ära tee salongitooteid maha. Kurdad katkiste juukseotste ja kahuste juuste üle, kuigi ei hoolda neid korralikult? Kui juuksur soovitab sulle teatud hooldustooteid, siis ta ei tee seda seepärast, et sulle oma tooteid pähe määrida, vaid seetõttu, et ta tahab, et su juuksed oleksid ilusad. Juuksur on sinu juustele kui arst ja õiged hooldustooted on kui ravimid.

3. Liigu juuksuritoolis minimaalselt. Kui väike peapööre on loomulik, siis hoidu juuksuritoolis enda liigutamisest. Juuste värvimine on täpne töö ja käärid on sama teravad kui terav nuga… Seega, ole paigal.

4. Ära võta kodus ette suuri stiilimuutusi. Kui oled blond ja ihkad oma juuksevärvi muuta, siis broneeri kindlasti salongi aeg. Juuksurid on suurte muutuste läbiviimiseks koolitatud ja sa lähed ebaõnnestumise (selle tõenäosus on päris suur!) puhul sinna ju niikuinii. Tee endale teene ja mine juba kohe.

5. Varu aega. Juuksuri jaoks pole midagi stressirohkemat kui nõudlik klient, kellel on tohutult kiire. Sa ei tea, kui kaua juuksuris täpselt aega läheb? Küsi salongi aega broneerides seda juba aegsasti ette, kuid selge on see, et poole tunniga juukseid värvida ja soengusse seada ei ole võimalik. Sul on väga kiire? Mine juuksurisse siis, kui sul ei ole kiire.

6. Ära vaiki, kui sulle ei meeldi, mida sa peeglist näed. Sulle ei meeldi su uus juuksevärv või lõikus? Ütle seda juuksurile kohe, mitte ära mine hiljem end internetifoorumisse välja elama. Valiv olla on täiesti okei, need on ju su enda juuksed ja keegi ei tea sinust paremini, mis sulle meeldib. Väljenda julgelt oma soove juuksurile, vaid nii saab ta tulemust muuta.

7. Ära õpeta juuksurit. Isegi siis, kui tulemus pole päris see, mis sulle meeldiks, on oluline meeles pidada, et juuksur on juuste värvimise ja lõikamise tehnikat koolis õppinud ning eeldatavasti koolitab end jätkuvalt. Oma soovide avaldamise ja õpetamise vahel on oluline piir ja ole kindel, et sa seda ei ületa. See on juuksuri suhtes ebaviisakas. Väga oluline on leida juuksur, kes on oma ala professionaal ja keda saad usaldada.

8. Austa teisi. Kui telefonile vastamist juuksuritoolis tuleb ikka ette, siis väldi pikemaid Skype'i vestlusi ja näiteks valjuhääldiga rääkimist. Tõenäoliselt on peale sinu ja juuksuri salongis ka teisi kliente ning töötajaid, kes ei pruugi sinu eraelust eriti huvitatud olla…

9. Ära jää hiljaks. Juuksurite töögraafikud meenutavad Tetrise mängu – nad arvestavad iga viimase kui vaba minutiga. Seega, sinu 10-minutiline hilinemine võib tähendada, et juuksur ei jõua lõunatada; 15-minutiline hilinemine muudab järgmise kliendi tigedaks ja 20 minuti pärast ei pruugi sa enam löögile saadagi.

Allikas: Business Insider

Kommenteeri!