Aasta kuumimad küsimused ilumaailmas: Google'i 2017.aasta statistika paljastab populaarseimad brändid ja stiilid


Foto: Vida Press Vida Press

Google vaatab iga aasta detsembrikuus üle viimase 365 päeva statistika, et teha kindlaks aasta otsituimad sõnad, küsimused ja fraasid. Seejärel jaotatakse tulemused vastavatesse kategooriatesse, mis loovad Google’i aastalõpunimekirjad. Saa teada, missugused olid lõppeva aasta põletavaimad ilumaailma küsimused.

Üldiselt peegeldavad aasta otsituimad iluteemalised fraasid ja küsimused peatselt lõppeva aasta hitt-trende. Näiteks olid eelmisel aastal üheks suurimaks soengutrendiks erinevad punutised ning kõige otsitum iluküsimus oligi: „Kuidas teha kalasaba punutist?“

Ka 2017.aasta ei ole erand. Kõige rohkem guugeldatud ilusõna oli „beautyblender“, mis ei ole aga üllatav, kuna munakujuline jumestustoodete pealekandmise abivahend on sel aastal tõepoolest äärmiselt populaarne olnud. Otsisõnale „beautyblender“ järgnesid tihti küsimused, kuidas seda ikkagi õigesti kasutada ning missugused nipid ja trikid selle kasutamise lihtsamaks ja nutikamaks muudavad.

Sel aastal olid eriliselt populaarsed ka erinevad ripsmeid ja kulmusid puudutavad teemad. Iluhuvilised pöördusid otsingumootori poole enim küsimustes, mis puudutasid naaritsaripsmeid, ripsmete püsikoolutamist ning sulgede stiilis modelleeritud kulmusid ehk „feather eyebrows“. Lisaks neile pälvisid populaarsust ka traditsioonilisemad küsimused nagu Halloweeni jumestus, lõpupidude meik ning loomulik nude jumestus.

Kui rääkida aga konkreetsetest brändidest, siis nende puhul ei saa trende mõjutavateks faktoriteks pidada. Populaarseimate brändide seas olid juba mitmed tuntud ja armastatud ilutoodete pakkujad ning kuigi 2017.aastal paisati turule mitmeid uusi hittbrände nagu Fenty Beauty, jõudis see nimekirjas alles kaheksandale kohale. Kõige enam otsiti internetist brände nagu Ulta Beauty, BH Cosmetics, LipSense, Milk Makeup, wet n wild ning populaarset ilublogija brändi Huda Beauty.

Mis on aga Google’i tulemuste juures kõige üllatavam? Kogu nimekirja – kui välja arvata mõni üksik erand – domineerisid valdavalt jumestusbrändid. Kui võtta arvesse seda, missugust tähelepanu ja kajastust on viimase aasta jooksul saanud erinevad nahahooldusnipid ja-tooted, on hämmastav, et mitte ükski nahahooldusbränd ei jõudnud 2017.aasta enim otsitud ilutootjate esikümnesse. Võib-olla saab sellise nähtuse eest tänada ilublogijate ja jumestuskunstnike plahvatuslikku populaarsust, kuid Google’i otsingustatistika ütleb kindlalt: aasta 2017 on vaieldamatult olnud jumestuse aasta.

Loe Google’i 2017.aasta ilustatistika pingerida lähemalt:

Stiilid ja trendid

1. Beatyblender
2. Naaritsaripsmed
3. Halloweeni meik
4. Ripsmete püsikoolutamine
5. Koolilõpu jumestus
6. Nude meik
7. Lopsakust lisavad huuletooted
8. Luukere jumestus
9. Sulgede stiilis modelleeritud kulmud ehk „feather eyebrows
10. Huuleläige

Ilubrändid

1. Ulta Beauty
2. BH Cosmetics
3. LipSense
4. Charlotte Tillbury
5. Milk Makeup
6. Benefit Cosmetics
7. wet n wild
8. Fenty Beauty
9. Huda Beauty
10. Finishing Touch Flawless

Allikas: Allure

Kommenteeri!


Reklaam