Nii Annet & Stiili välja andva Ajakirjade Kirjastuse kui ka Bastioni jaoks on see esmakordne niisugune projekt. Anne & Stiili peatoimetaja Tiina Kruusi sõnul on see erakordne võimalus ühendada heategevuse nimel kahe tuntud kaubamärgi potentsiaal. “Anname selle kollektsiooni kaudu võimaluse ostuga toetada naisi, kes seda väga vajavad,” sõnas Tiina Kruus. 15% kollektsiooni müügikasumist annetavad Ajakirjade Kirjastus ja Bastion heategevuseks – Toivo Tänavsuu poolt oma ema Hille Tänavsuu mälestuseks loodud vähiravi toetusfondile Kingitud Elu. Fond “ravib” Eesti ühiskonna vaimset “vähki” – eelarvamusi ja hirme seoses heategevusega –, andes inimestele võimaluse aidata tõelisi abivajajaid ning kinkida elu.

“Hea meel on laiendada koostöös kogenud partneritega oma haardeulatust ja pakkuda lisaks põnevale lugemisele täiendust Eesti rõivamoele. Auhinnatud ja pika ajalooga, üks Eesti armastatumaid naistebrände Bastion on ühise rõivakollektsiooni turule toomisel parim partner,” tõdes Ajakirjade Kirjastuse juhatuse esimees Tõnu Väät.

Bastion on üks Eesti moemaailma säravamaid tähti – põneva ja väärika ajalooga kaubamärgi lõid aastal 1987 pikaajaline peadisainer Merike Pääro ja Indrek Stahl. Alates 2012. aasta novembrist kuulub Bastion piirkonna suurima moeettevõtte Baltika Grupp koosseisu. Bastion on loodud naisele, kes hindab elegantsi ja kvaliteeti, brändi iseloomustab naiselikkus ja elurõõm. Kaunid rikkalikud kangad, põnevad mustrid ning kurvikale naisele sobivad lõiked aitavad esile tuua iga naise kõige kaunimad jooned. Bastioni kollektsioonide käekirja loovad praegu kaks disainerit – Monika Randloo ja Triinu Jõhve. 2006. aastal pälvis Bastioni peadisainer Monika Randloo oma töö eest brändiga Kuldnõela nominatsiooni.