BonBon Lingerie moemaja: Eestis disainitakse, konstrueeritakse ja toodetakse kaunist pesu


Marianne Ubaleht

BonBon Lingerie nimi kõlab justkui eksklusiivne välismaine bränd. Paljudele teadmatult on tegu Eestis alguse saanud moemajaga, mis tootis oma esimese pesu juba aastal 2004.

Kui algusaegadel leidis brändi sortimendist endale paraja pesukomplekti üksnes väga kleenuke, peaaegu modellimõõtu naisterahvas, siis praegu loob moemaja kaunist ihupesu tõelisele naisele, kuni suuruseni XL. BonBon Lingerie käekäigust räägib ettevõtte turundusjuht Kristina Kovalkova.

BonBon Lingerie olemus

Moemaja lähtub põhimõttest, et BonBoni pesu peaks sobima kõigile, kes otsivad kvaliteeti, mugavust ning väikest heas mõttes “kiiksu” ja erilisust. “Meie pesu kandjale pole seatud vanuselisi ega muid piiranguid – kõik naised leiavad meilt luksuslikku, elegantset Eestis käsitööna valminud aluspesu, ööriideid ja aksessuaare. Meie pesu kandes tunneb naine end juba suure algustähega naisena,” kirjeldab Kristina BonBoni loomingut.

Marianne Ubaleht

Aja jooksul on suurenenud nii tootmismahud kui ka sortiment. Juba 2009. aastal avati Tallinnas Tatari tänaval võimekas tootmisosakond, et tagada suurenenud kvantiteedi juures vankumatult laitmatu kvaliteet. Algne sihtgrupp on sealjuures BonBonil oluliselt laienenud.

Valged ja veinipunased hommikumantlid – BonBon Lingerie müügihitid läbi aastate. Marianne Ubaleht

“Disainide puhul oleme alati jälginud rahvusvahelisi pesumaailma trende, jäädes samas originaalseks ja säilitades oma klientide seas juba armastatuks kujunenud bonbonilikkust. Praeguseks oleme jõudnud välisturgudele ja laienemisplaanidel piire pole – üsna pea tuleb vallutada kogu maailm.”

Et BonBoni pesu on disainitud, konstrueeritud ja toodetud Eestis, pole kahtlustki, et on arvestatud just Eesti naiste eripärade ja kehatüüpidega. “Suuruste ja tegumoodide valik on meil lai, nii et julgeme kinnitada, et igale naisele leidub meie juures ideaalse istuvusega ja keha kaunistav pesu.”

BonBon Lingerie kollektiiv, vasakul peadisainer Kristina Puz. Marianne Ubaleht

Pesu sünd

Pesu tootmisprotsess algab disaineritel inspiratsiooni kogumisest, misjärel luuakse kavandid ja tellitakse üle Euroopa kokku väga paljude erinevate materjalide näidiseid. “Nende sobivust ja meie kvaliteedistandarditele vastavust katsetatakse mitmete näidiste abil õmblemiste ja tavaliste naiste läbi viidud kandmistestide kaudu.”

Kui pärisnaised on pesu testinud, esitatakse välja valitud näidised juba kunstinõukogule, kes annab omapoolsed hinnangud ja teeb pesule parandusettepanekuid. Kui arvukate läbirääkimiste tulemused on jõudnud lõplike disainideni, õmmeldakse need uuesti läbi ja katsetatakse kõiki suuruseid eraldi. “Alles siis jõuavad tooted tegelikult tootmisse ning juba poodi ja klientideni. Kogu protsess kollektsiooni esmastest disainidest kuni poodi jõudmiseni võtab aega umbes aasta.”

Kahtlemata on BonBon Lingerie kõige populaarsemad tooted nende kollektsioonis Essentials, mis on saadaval aastaringselt. “Kollektsioonid, mis on oma hooajal osutunud eriti populaarseteks ja on nõutud ka ettenähtud müügiaja möödudes, jäävad veel mõneks ajaks põhisortimenti.”

Marianne Ubaleht

Hooajalised kollektsioonid tulevad välja kaks korda aastas ja neile lisaks toodetakse ka väiksemaid kollektsioone. “Võime uhkusega öelda, et igas kollektsioonis on olnud väga menukaid tooteid, mida vahel ka aastaid hiljem meie käest otsitakse. Ühte populaarseimat toodet on raske välja tuua, sest naised ja nende eelistused on niivõrd erinevad. Kuna tootevalik on suur ja vaheldusrikas, siis sellest hoolimata oleme suutnud kõigile soovijatele midagi sobivat leida. Soovitame väga oma sortimendil silma peal hoida, et ise oma lemmik välja valida ja sellest siis kindlasti mitte ilma jääda.”

BonBon Lingerie disainerid jälgivad hoolikalt kõiki moemaailma trende, nende suundasid ja muutusi, ent inspireeruvad siiski oma südamest ning soovist pakkuda naistele omapärast ja eksklusiivset disaini. “13 tegutsemisaasta jooksul on välja kujunenud juba eelmainitud äratuntav bonbonilikkus, mis ongi kõige kokkuvõtvam väljend kirjeldamaks meie disainerite tegutsemise raamistikku.”

Toodete hinnaskaala

BonBon Lingerie pesule ühte määravat hinnasilti panna ei saa – pakutakse väga laia valikut sama laia hinnaspektriga. “Valdav osa meie toodetest jääb hinnavahemikku 15–75 eurot üksikute üliluksuslike ja kehale lisaks lausa meelipaitavate siidist eranditega.”

Kvaliteedikontrolli käigus vaadatakse iga ese tähelepanelikult üle. Marianne Ubaleht

BonBon ei tee mööndusi ka kõige odavama ja kallima pesu kvaliteedis. “Kuigi meil on oma tootesortimendisiseselt veidi kõrgema ja madalama hinnaga tooteid, ei tähenda see kindlasti, et soodsamate puhul oleks tehtud järeleandmisi kvaliteedis või mugavuses. Iga toote loomisel on ühtlased kvaliteedistandardid, mis on absoluutselt kõigutamatud. Pigem jätame puudustega toote tootmata, kui toodame midagi, mille üle ei julge uhkust tunda,” räägib Kristina ja tõdeb, et BonBon lähtub iga toote juures põhimõttest, et pesu ei tohiks seljas tunda olla. “See peab istuma ideaalselt, ükski õmblus või serv ei tohiks hõõruda ega ebamugav olla.”

Kollektsiooni "Mint Passion" stiilinäide. Foto: BonBon Lingerie
Enne õmblemist ootab pitsi ees venitamine ja pressimine. Marianne Ubaleht

Vihjena võib öelda, et 2017. aasta sügistalvel tuleme välja väga hoolikalt valitud siidist kollektsiooniga, mis kroonib kindlasti eksklusiivsuse edetabeli tippu. Ilmselt ei vaja selgitamist, mis teeb siidist ihaldatuima ja armastatuima materjali kogu maailma kangaste valiku seas. Kellel on puudunud võimalus pesumaterjalina siidi oma nahka paitamas tunda, siis peagi pakume seda võimalust,” annab Kristina vihjeid saabuvaks sügiseks.

Kommenteeri!


SISUTURUNDUS Vali kaunis pesu pulmapäevaks, mesinädalateks ja argipäevaks!