Mida teevad tavalised naised suure moebrändi pesureklaami fotosessioonil? Lindexi Bravolution kampaania on mõneski mõttes ainulaadne. Selle eesmärk on aidata naistel leida ideaalselt istuvat ning mugavana tunduvat rinnahoidjat ning selle kampaania modellid on eranditult kõik Lindexi oma töötajad.

Võimalus kandideerida oli kõikidel – rohkem kui 4000 Lindexi töötajal üle maailma. Neist 130 võttis väljakutse vastu, 28 kutsuti paar nädalat tagasi Stockholmis toimunud casting'ule ja neist valiti omakorda kaheksa finalisti.

Varvara otsustas kohe kandideerida, kui vastavat kuulutust nägi: „Kaupluse juhatajad saavad iganädalaselt Lindexilt infokirju ja kui seda kuulutust märkasin, saatsin kohe nõutud fotod: üks täispikkuses pilt ja kaks portreepilti, millest üks naeratusega. Kui mind Stockholmi casting'ule kutsuti, olin väga rõõmus ning paar päeva pärast casting'u toimumist sain teada, et mind on ka Londonisse valitud. Emotsioonid olid väga võimsad ning see oli väga hea võimalus end proovile panna.“


Varvara on ülemistel fotodel. All parempoolsel pildil meigitakse Tšehhi osalejat.

Kuigi naine ei olnud varem modelindusega kokku puutunud, oli ta kuulnud teisi endale ütlemas, et kaamera armastab teda – ja seda oli näha ka fotosessioonil. Enesekindel ent salapärane – Varvara poseeris fotosessioonil kui professionaalne modell. „Ma olen julge ja ma teadsin, mille peale välja lähen. Kogu meeskond oli väga professionaalne ja abivalmis – täna poseerinud tüdrukud ei olnud professionaalsed modellid, me ei tea, kuhu pildistamise käigus käsi panna, kuhu pead pöörata... Töötada koos selliste inimestega on väga inspireeriv,“ kirjeldab ta. Samuti kiidab ta oma soengut ja loomulikku meiki. "Kui ma vaatan peeglisse, siis see olengi mina, olen väga rahul."

Lindexi kampaania idee meeldib Varvarale väga ja ta innustab naisi pesu valides proovima võimalikult erinevate lõigetega rinnahoidjaid: „Selle kampaania abil saame oma klientidele näidata, et me oleme samasugused nagu nemad. Õige rinnahoidja valimine ei ole raske – kindlasti tasuks nõu küsida kaupluse töötajatelt, kuna nad on saanud vastava koolituse. Võiks proovida võimalikult mitmeid mudeleid, kuni leiate omale sobivaima. Järgmisel korral ei ole vaja proovida, kuna teate juba mudelit – saate valida näiteks enam meeldiva värvitooni järgi.“ Uue pesukollektsiooni valikus leidub 11 erinevat mudelit.


Ülemisel parempoolsel fotol on osalejad Norrast, Soomest ja Rootsist, all vasakpoolsel fotol poseerivad juuksurid ning parempoolsel fotol finalist Rootsist.

Koos Varvaraga poseerivad kampaanias Lindexi töötajad Soomest, Tšehhist, Rootsist, Norrast ja Leedust.