Eestis disainitud lipspõllesid saatis mainekal USA disainikonkursil suur edu
Tie&Apron brändi taga seisab sisearhitekt Andres Labi, kes ühendas kaks ootamatut rõivaeset ning tuli seeläbi lagedale funktsionaalse, isikupärase ja humoorika tootega, mis on eestkätt suunatud meessoost kokkajaile. Tie&Aproni idee tugineb arusaamale, et nii söögi tegemisest kui ka kokkavatest meestest on saanud suur trend, mistõttu peaks ka köögis kantav riietus olema stiilne. Lips, mis sümboliseerib edu, lisab kokkajale rohkelt elegantsi ning tulemuseks on üks tore ja tänuväärne tarbeese.
Seda ideed toetab ka rahvusvaheline disainikonkurss International Design Awards - tuhandete kandidaatide seast valiti välja just Tie&Apron, mis pälvis konkursi moekate disainesemete kategoorias auväärse teise koha. Palju õnne!
Rohkem infot Tie&Aproni lipspõllede kohta leiab brändi kodulehelt.