FOTOD: Dolce & Gabbana moe-show'l tegid modellid laval selfie'sid


Dolce & Gabbana Scanpix

Milanos eile lõppenud moenädalal esitletati järgmise aasta kevadsuviseid kollektsioone. Pühapäeval toimunud Dolce & Gabbana moeetenduse lavastuse oluline osa oli selfie'del, mida modellid laval tegid – need ilmusid reaalajas ka laval olevate ekraanidele ning Dolce & Gabbana Instagrami kontole.

Kui videoülekanne on tänapäeval moeetendusel pigem reegel kui erand, siis sotsiaalmeediat pole seni veel sellises mahus kaasatud – kümned selfie'd otse moelavalt jõudsid Instagrami vahendusel tuhandete brändi klientide, moehuviliste ja -toimetajateni üle maailma. Selfie'd moelaval on osa Dolce & Gabbana värskest selfie-teemalisest turunduskampaaniast.

Kollektsioon ise on inspireeritud Itaaliast – paljudel rõivastel on sõnumid nagu “Italia Forever” ja “Italia is love”, mida nägi ka moeetenduse kutsetel. Olulisel kohal oli lilletemaatika. Kollektsioonist enamiku moodustasid kleidid ja seelikud, aga leidus ka kostüüme ja jumpsuit'e. Väga oluline osa oli rikkaliku dekooriga statement-aksessuaaridel ja -käekottidel.

Vaata fotosid:

Kommenteeri!


Reklaam