FOTOD | Intervjuu fotograaf Michal Pudelkaga: kuidas sündisid Erdemi ja H&Mi värske kollektsiooni kampaaniafotod?


Michal Pudelka

Järgmisel neljapäeval jõuab valitud kauplustesse üle maailma müügile H&Mi järjekordne koostöökollektsioon maailmakuulsa moebrändiga. Sel korral tehakse koostööd Erdemiga – meil õnnestus vestelda maailmakuulsa fotograafi Michal Pudelkaga, kes võttis üles uue kollektsiooni kampaaniafotod.

Oled H&Mi uusima disainerkollektsiooni “Erdem x H&M” kampaaniafotode autor. Räägi meile veidi fotosessioonist.

Minu jaoks oli see tõeliselt suurepärane kogemus. Sain teha koostööd selliste andekate kunstnikega kui Erdem ja Baz Luhrmann. Tegemist oli väga haarava projektiga, tööprotsess oli väga loomulik ja loominguliselt laetud.

Räägi meile sessiooni toimumiskohast ja sellest, kuidas loodi “kampaania maailm”.

Minu jaoks on lokatsioonil pildistamine loomulik valik, tunnen end selles situatsioonis koduselt ja see inspireerib mind − see punane lõng jookseb läbi enamusest mu töödest. Kampaania põhilise inspiratsiooni ammutasin Bas Luhrmanni poolt kollektsiooni jaoks loodud maailmast. Lisaks võtsin arvesse Erdemi brändivisiooni ja kampaania pildistamise kontseptsiooni. Arvasime, et oleks lahe luua kaasaegne versioon klassikalistest pereportreedest, kasutades selleks “Erdem x H&M” maailma tegelasi. Soovisime lasta vaatajate silmadel rännata. Joonistasin kavandid, milline võiks lõpptulemus välja näha ja kasutasime neid mõtteid pildistamise lähtepunktina.

Sa oled ka kampaania lookbook’i fotode autor. Räägi meile ka selle fotosessiooni inspiratsioonist. Mida soovisid edasi anda?

Lookbook’i pildid on osake suurest kollektiivsest projektist, mille teised elemendid on printkampaania ja Baz Luhrmanni loodud lühifilm. Lookbook’i pildistamise idee oli lavastada toakene meie “Erdem x H&M” maailma pere majas, kus leidis aset ka kampaania pildistamine ja filmimine. Fotode puhul on võtmeelemendiks valgus, sest tahtsime luua intiimse õhkkonna, mis annaks edasi perekonnatunnetust. Mulle meeldib lisada oma töödele meeleolu rõhutamiseks üllatusi ja sürrealismi. Antud juhul ulatati modellidele kaadri tagant lilli. Soovisin säilitada klassikalise lookbook’i ülesehituse, kuid lisada siiski väikeseid vimkasid.

Kuidas võtaksid kokku “Erdem x H&M” kampaania projekti?

Erdem omab väga tugevat bränditunnetust. Ta tõi lauale ohtralt ideid, selge visiooni ja hoolimist. Kollektsioon kõnetas mind, sest selles on tohutul hulgal detaile, alustades rätsepatööst ja lõpetades mustrite ning tikanditega. Loomulikult oli lahe olla tunnistajaks, kuidas nägid välja Erdemi kaubamärgi esimesed katsetused meesterõivastemaailmas.

Kommenteeri!


Reklaam