Hilisõhtused snäkid, mida võid süümepiinadeta süüa


Fotod: Shutterstock

Sa tead seda tunnet, kui õhtusöögist on juba mõned tunnid möödas ja tunned järsku kirjeldamatut isu midagi näksida. Kartulikrõpse ja maiustusi soovitame siiski vältida… Aga siin on mõned sellised snäkid, mille söömist sa hiljem kahetsema ei pea - need ei mõju su taljejoonele hävitavalt

Tahad soolakringleid? Asenda need hoopis avokaado-röstsepikuga. See snäkk täidab kõhtu ja on maitsev. Ja sepiku all mõtleme me siiski sepikut, mitte valget saia. Kui soovid, asenda sepik täisteraleivaga.

Isutab kartulikrõpsude järele? Asenduseks vali popkorn. Kas teadsid, et kausitäis popkorni on igal juhul figuurisõbralikum kui näiteks taldrikutäis pastat? Kõlab nagu ideaalne snäkk!

Jäätise-isu? Vali hoopis marjadega Kreeka jogurt. See valgurikas maius sarnaneb jäätisele, kuid täidab ka tegelikult sinu kõhtu. Magusaisu leevendavad marjad nagu maasikad ja mustikad.

Ihkad pitsat? Vali hoopis rebitavad juustupulgad. See pole küll parim snäkivalik, aga igal juhul parem kui pitsa. Üks pulk sisaldab 80 kalorit ja tervenisti kaheksa grammi valku. Pole ju paha?

Tahad küpsiseid? Vali hoopis midagi muud krõbisevat, näiteks hommikusöögihelbed! Eelista täisterahelbeid, millele ei ole lisatud suhkrut. Saad kõhu täis ega kogu seejuures tühje kaloreid.

Soovid muffinit? Asenda see banaani ja maapähklivõiga. See on vitamiinirikas, rikkalik ja küllaltki rammus snäkk, mis täidab kiirelt kõhtu.

Su kinnisideeks on üks rikkaliku kattega võileib? Kui sul on aega ja tahtmist minna võileibu meisterdama, leiad ka selle 12 minutit, et panna keema mõni muna. Söö üks võileiva asemel ja teised jäta hommikuks. Veelgi parem, kui sul oleks valmis keedumuna juba võileivaisu tekkides külmikust võtta!

Allikas: Pure Wow

Kommenteeri!


SISUTURUNDUS Vali kaunis pesu pulmapäevaks, mesinädalateks ja argipäevaks!