"Oleme elevil, et Katy Perry on meie selleaastase kampaania staar. Armastame tema juures kõike, alustades imelisest andest ja energiast ning lõpetades tema mängulise isikliku stiiliga, “ tõdeb H&Mi peadisainer Pernilla Wohlfahrt.

Katy Perry on rahvusvaheline superstaar, kes murdis esimese artistina 75 miljoni digitaalse allalaadimise piiri ning ka Twitteris on tal rekordiline jälgijatenumber, üle 72 miljoni. Ta on ainus naisartist, kellel on olnud ühelt samalt albumilt viis Billboardi esinumbrit (lood "California Gurls", "Teenage Dream", "Firework", "E.T." and "Last Friday Night"), ning ainus artist, kelle kaks videot (lood "Roar" ja "Dark Horse") said korraga Vevos üle 1 miljardi vaatamise. Katy tuuritab hetkel ringreisi Prismatic World Tour raames Euroopas, Aasias ja Lõuna-Ameerikas.