Igahommikune tegevus, mis aeglustab üle 30aastastel naistel ainevahetust


Foto: Sambazon / Unsplash.com

Kui hommikune varajane ärkamine on sinu jaoks raske, siis teed seda tõenäoliselt liigagi sageli – lükkad äratuskella viimase piirini edasi ja kui kord püsti saad, on sul juba nii kiire, et rahulikust hommikust ja täisväärtuslikust hommikusöögist ei saa enam juttugi olla. Kuid just viimast sa kiire ainevahetuse jaoks vajad.

Oled see, mida sööd – sellel väljendil on tõepõhi enam kui all. Et lõunaks mitte näljast nõrkenud olla ja ahmida sisse kõike, mida võimalik, on äärmiselt oluline süüa tasakaalustatud ja toitaineterikas hommikusöök. Pea ka meeles, et üks banaan või tass kohvi korralikuks hommikusöögiks ei kvalifitseeru.

Eriti oluline on kiire ainevahetus neile, kes soovivad paremasse vormi saada. Korralik hommikusöök lükkab ainavahetusele hoo sisse, see aga omakorda aitab kehal päeva jooksul rohkem rasvu põletada. Sul pole hommikuti kokkamiseks aega? Valmista üks maitsev smuuti – see võtab vaid paar minutit! Vaata siit hõrkude vegansmuutide, keha puhastavate detox-smuutide ja jahutavate suvesmuutide retsepte.

Kommenteeri!


Reklaam