Istituto di Moda Burgo Eesti moekoolis arutleti blogi- ja reklaamiteemadel
Esimesel päeval rääkisid agentuuri asutajad Tanja Ivanova ja Irina Nikolaeva Eesti brändide esindajatele sellest, kuidas valida koostööks blogijaid ja kaasta neid oma ettevõttesse. Näitena toodi esile parimad blogisfääri reklaamid ning anti soovitusi, kuidas pidada brändide korporatiivseid blogisid ja Instagrami kontosid ning hinnata reklaamikampaaniate efektiivsust.
Teine päev oli pühendatud blogijatele – muuhulgas tutvustati, kuidas koostöö korral brändidega kommunikatsiooni õigesti üles ehitada.
Mõlemad meistriklassi päevad möödusid elava arutelu õhkkonnas. Huvi väljapakutud teema vastu osutus nii suureks, et korraldajad otsustasid korraldada järgmise meistriklassi juba maikuus.
Hello, Blogger on meediaplatvorm, mis ühendab rahvusvahelisi blogijaid, olles harivaks projektiks nii blogijatele kui kommunikatsiooniagentuuridele, kes blogisfääris reklaamikampaaniaid korraldavad.
Vaata fotosid!