KÄEKELLADE KUNINGAS: Kes on see salapärane Daniel Wellington?


Filip Tysander Foto: Daniel Wellington

Juba mõnda aega on end moekas tänavapildis sisse seadnud üks käekellabränd, mis kogub päevas sama palju komplimente kui uusi austajaid oma Instagrami kontol. Catwalkil avanes võimalus küsitleda selle eduka kellaloo taga seisvat meest – Filip Tysanderit – ning uurida, kuidas on võimalik, et ühest Rootsi kellafirmast saab sotsiaalmeedia kroonimata kuningas.

Filip, palun räägi meile veidi endast.
Minu nimi on Filip Tysander, olen 30-aastane ja rajasin Rootsi käekellade kaubamärgi Daniel Wellington. See juhtus umbes neli aastat tagasi, kui märkasin, et preppy stiilis kellade turul on tühimik, ning tahtsin selle täita klassikaliste ja stiilsete ajanäitajatega.

Mis inspireeris sind panema kaubamärgile nimeks Daniel Wellington?
Kohtasin paari aasta eest reisides huvitavat meesterahvast, kes oli tõeline härrasmees. Ta suutis olla üheaegselt suursugune kui ka tagasihoidlik. Sellel mehel oli laitmatu stiil ning ta armastas kanda oma vintage-kellasid päevinäinud riidest rihmadega. Tema nimi? Daniel Wellington, loomulikult.

Millega sa enne Daniel Wellingtoni tegelesid?
Mul on äri ja turunduse bakalaureusekraad Uppsala ülikoolist ning tunnen siirast huvi moe vastu. Seega lõime vennaga soodsaid, kuid stiilseid kikilipse ja muid aksessuaare müüva veebipoe.

Mil viisil sa tavaliselt ideedele lähened ja need teoks teed?
Otsin pidevalt väikseid asju, mis mind inspireerivad. Need võivad peituda mu korteri sisekujunduses või kellegi kinga detailides. Proovin selliseid inspiratsiooniallikaid lõimida Daniel Wellingtoni kellade minimalistlikku kujundusse. Usun, et kõik, mis on mõeldav, on ka teostatav.

Kas su loominguline protsess nõuab rohkelt mõtlemisaega? Kui palju või vähe mõjutab aja möödumine su ettekujutust teatud projektist?
Ma ei taha aja tõttu oma nägemuse koha pealt kompromisse teha. Kui olen uue kollektsiooniga valmis saanud ja tulemusega rahul, siis olen nõus sellele oma nime alla panema. See protsess võib kesta kahest kuust kahe aastani.

Viimasel ajal on kasvanud huvi lihtsa ja puhta käekelladisaini vastu, mis sinu kellasidki kirjeldab. Mida sa sellest trendist arvad? Kas see on mõjutanud sinu disainikäsitlust?
On tore näha, et avalikkus on aina enam teadlik minimalistliku kujunduse ilust, ja preppy mõju on tõepoolest rõõmustav. Paljud ettevõtted kopeerivad minu ja teiste disaini, aga ma olen veendunud, et neil läheks palju paremini, kui nad keskenduks oma stiilitunnetuse väljendamisele. Daniel Wellingtoni käekellade disain on ajatu – trendid vahetuvad, aga meie kellad on neil alati saatjaiks.

Millised on su lemmikreisisihtkohad töö, puhkuse või inspiratsiooni jaoks?
Armastan oma kodulinna Stockholmi. See on minu jaoks kahtlemata parim koht, kus puhata ja Skandinaavia disaini arengul silma peal hoida. New Yorgi moepiirkond on samuti üks mu lemmikkohtadest.

Mis suunas sa Daniel Wellingtoni kavatsed arendada?
Hetkel oleme esindatud brändiga rohkem kui 30 riigis üle maailma. Liigun Daniel Wellingtoniga jõuliselt edasi ja loodetavasti viivad pingutused meid unistuse täitumiseni ning saame end kunagi nimetada maailma suurimaks käekellafirmaks.

Mis on parim asi su kodulinnas? On sul soovitusi inimestele, kes Rootsi reisivad?
Ööelu, saarestike ja kenade restoranide fännidele on Stockholm kindlasti väärt sihtpunkt.

@danielwellingtonwatches
Täna on Daniel Wellington kõige jälgitum kellabränd sotsiaalmeedias – omades Instagramis rohkem kui üks miljon jälgijat.

Daniel Wellingtoni on omaks võtnud ka kohalikud moemaiad inimesed:

Moetoimetaja ja stilist Aljona Sokolovskaja


Turundusekspert ja moeblogija Lucine Ayanian


Fotograaf Sandra Palm

Moeajakirjanik ja -blogija Britta Talving


Lindexi pressi- ja showroomi juht Eestis ja Leedus Anna Elisabeth Vaher

Daniel Wellingtoni edasimüüjad Eestis on Tallinna ja Tartu Kaubamaja, Kuld Arturi juveeliäri Stockmannis, kauplus Goldtime ning e-pood Siison.ee.

Pildid: erakogu

Kommenteeri!


SISUTURUNDUS Vali kaunis pesu pulmapäevaks, mesinädalateks ja argipäevaks!