Kes oleks võinud arvata? Vee joomise negatiivne tagajärg


Shutterstock Shutterstock

Selgub, et vee tarbimine võib tekitada kõhupuhitust. Loe, kuidas seda vältida.

Piisavas koguses vee joomine on ilunipp, mida järgivad paljud. Inimese keha koosneb 60 % veest, seega organismis korraliku niiskustaseme säilitamine tuleb ainult kasuks. Sel viisil toimib kogu keha normaalselt: ainevahetus püsib aktiivsena, nahk näib terve ja prink ning üleüldine energiatase on kõrgel. Kuid kas teadsid, et teatud veetüübid ja tarbimisharjumused võivad põhjustada kõhupuhitust?

Unusta pudel
Hiljuti avaldatud artiklis veebiväljaandele Byrdie jagasid stjuardessid oma ilunippe. Üks neist sõnas, et otse pudelist vee joomine soodustab puhituse teket. „Me kallame alati vee klaasi ja joome siis,“ sõnas Jayna, kes töötab lennufirmas Thomas Cook. Mis on selle põhjuseks? Kui jood vett pudelist, tõmbad suurema tõenäosusega kõhtu ka rohkem õhku, mis omakorda võib põhjustada kõhupuhitust. Klaasist või tassist joomine aga vähendab seda võimalust.

Vali „mullid“ kavalalt
Gaseeritud vesi sisaldab naturaalseid gaase. Seda võib olla veelgi enam karboniseerituks muudetud, pumbates veest läbi lisakoguses süsihappegaasi. Seega võib gaseeritud vee joomine viia kõhtu lisaõhku, põhjustades puhitust ja raskustunnet. Kui tunned end pärast sellise vee joomist halvasti, siis püüa juua mitte karboniseeritud jooke ja vali alternatiiviks näiteks mineraalvesi, mis on naturaalsem.

Saa vett toidust
Kõrge veesisaldusega toitude tarbimine aitab kehal vedelikku aeglasemas tempos omastada. See tähendab omakorda, et vesi püsib kehas kauem. Üheks heaks selliseks toiduks on näiteks kurk. Selles sisaldub 96 % vett ning kolme keskmise suurusega kurgi söömine võrdub peaaegu 100 grammi vee joomisega. Lisaboonuseks sisalduvad kurgis ka mitmed toitained, vitamiinid ja mineraalid, mis mõjuvad üldisele heaolule hästi.

Allikas: Byrdie

Kommenteeri!


Reklaam