Kampaania peamiseks eesmärgiks on #GayIsOK seepide müügitulust koguda vähemalt £250 000 (~350 000€), et aidata sellega seksuaalvähemusprobleemidega tegelevat LGBT (lesbi, gei, bi, trans) ühingut. Kogutud summast £50 000 (~70 000€) annetatakse kampaaniakuludeks rahvusvahelisele organisatsioonile All Out, mis mobiliseerib miljoneid inimesi läbi sotsiaalmeedia, et luua globaalne liikumine võrdsuse ja armastuse heaks.

Kampaaniast võtab osa ka LUSHi kauplus Eestis, Tallinnas Foorumi keskuses.

Täna on maailmas 76 riiki, kus samasoolisus on kuritegu ning lausa kümnes riigis võib inimene selle eest oma elu kaotada. Sellest tulenevalt ei saa #GayIsOK kampaaniast ka osa võtta ligi 100 LUSHi kauplust üle maailma.

LUSHist:
LUSH on kosmeetikatoodete jaemüüja, mille peakontor asub Poole'is Suurbritannias. Firma asutati aastal 1994 ning on pühendunud värskete käsitsi valmistatud kosmeetikatoodete tootmisele. Nimi LUSH tuleb nimeloomisvõistluselt, mille firma asutajad Mark ja Mo Constantine korraldasid oma esimeses käsitsi valmistatud ajalehes ja kataloogis. 1994. aastal avasid abikaasad Mark ja Mo Constantine esimese LUSHi poe Poole's Inglismaal nimega Cosmetics to Go. Oma praeguse nime võttis LUSH kasutusele 10. aprillil 1995. Hetkel on maailmas üle 800 LUSHi poe 51 riigis, nende hulgas ka üks Eestis. LUSH valmistab ja müüb laias valikus käsitsi valmistatud tooteid, nagu seebid, dušigeelid, šampoonid, juuksepalsamid, vannipommid, mullibatoonid, näomaskid ning käe- ja kehakreemid erinevatele nahatüüpidele.

#GayIsOK seep
Spetsiaalselt kampaania tarbeks loodud kuldse armastuse seebi valmistamisel on kasutatud LUSHi Love lõhnaõli, mis on LUSHi omapoolne arvamusavaldus, miks #GayIsOK.

Seebi hinnaks on 5,50€.


Foto: LUSH