Peale selle, et Christy, Liya ja Toni on kõik tuntud ja hinnatud modellid, on neil ka sotsiaalne sõnum, mis keskendub peamiselt emadusele ja lastele. Nad osalevad organisatsioonide Every Mother Counts, Liya Kebede Foundationi ja Plan International Because I am a Girli töös. Nende töö toetuseks müüb Lindex piiratud koguses valmistatud särke #superrolemodel, mille kogu kasum annetatakse nimetatud naisteorganisatsioonidele.

„Otsustasime valida „Supereeskuju” modellideks Christy, Liya ja Toni, sest meie arvates näitab nende suhtumine ja eeskuju meie klientidele selgelt, et ilu ei tähenda üksnes välist, vaid ka sisemist ilu. Kampaania eesmärk on tõsta teadlikkust sellest, et me kõik saame teha head, olgu see suur või väike heategu, ja see on väga tähtis nii Lindexile kui meie klientidele,” rõhutab Lindexi kontseptsiooni- ja turundusdirektor Johan Hallin.

Lindex on võtnud endale sotsiaalseid kohustusi ning toetab selle kampaania ajal organisatsiooni WaterAid, viies läbi kogumisaktsioone kõigis kauplustes ja internetis ning annetades turundusürituste ajal 10% kogu müügisummast.

SuperRoleModel kampaania algab Lindexi kauplustes üle kogu maailma ja e-poes lindex.com 18. märtsil. Sellest saab ka Suurbritannias 27. märtsil avatava esimese Lindexi kaupluse esimene kampaania.