Logobuum lõplikult läbi? Üha enam inimesi eemaldab rõivastelt ja aksessuaaridelt kõik logod
Ajal, mil iga inimene saab iseend Instagrami foto või mõne säutsu abil Twitteris kaubamärgiks muuta, on kellegi teise logo oma rinnal või käekotil esitlemine muutunud ebapopulaarseks.
Sellest kõneleb ka sotsiaalmeedia. Mõned näited – moeblogijad postitavad internetis nõuandeid, kuidas mütsidelt ja särkidelt niite nii lahti harutada, et jälgi järele ei jääks. Muuhulgas jagatakse ka juhiseid, kuidas ilma prille kriimustamata eemaldada logosid päikeseprillidelt. Wall Street Journal õpetas alles hiljuti, et vinüülmaterjalilt saab liimijälgi kaotada küünelakieemaldajat kasutades.
Logo kannab endas toote ja/või brändi identiteeti. Just see takistab paljude jaoks logodega toodete kandmise – tuntakse, et see varjab või muudab inimese enda identiteeti.
Tarbijate ilmselgele logode juurest kaugenemisele on reageerinud ka paljud moemajad, kes on muutnud logod väiksemateks - Michael Kors ja Hugo Boss on vaid mõned näited.
Allikas: The Independent