Foto: ekraanitõmmis Instagramist

Colette'i peetakse kõikide moetippude oluliseks kohtumispaigaks ning mõne moetoimetaja, modelli või disaineri leiab sealt eest pea alati. Chaneli peadisainer Karl Lagerfeld on öelnud, et külastab vaid Colette'i, kuna nemad müüvad unikaalseid asju, mida kusagilt mujalt ei leia.

Uudis sulgemisest tuleb kogu moemaailmale väga suure üllatusena. Colette on tuntud oma ekstravagantsete koostööde poolest ning alles selle aasta juunikuus sai see taas palju tähelepanu, kui müügile jõudsid esemed, mis loodud koostöös brändiga Balenciaga. Kollektsiooni kuulusid isegi kruusid ja tulemasinad. Veel enne sulgemist on plaanis koostööprojektid teiste tuntud moemajadega nagu Sacai, Chanel ja Saint Laurent.

Kaupluse poolt välja antud pressiteates seisab, et kõik head asjad peavad kord lõppema ning Colette Rousseaux sooviks lõpuks aja maha võtta ning puhata. "Colette aga ei eksisteeri ilma Colette'ita," sõnasid brändi esindajad. Spekuleeritakse, et mingil määral võib nende tegevus siiski jätkuda veebis. Selle aasta märtsis rääkis loovdirektor Andelman meediale, et Pariisi tulevate turistide arvu vähenemine pärast 2015.aasta terrorirünnakut on ka nende sissetulekut mõjutanud, kuid koduleht kasvab jätkuvalt jõudsalt.

Räägitakse ka, et Colette'i viimaseks jääv koostööpartner Saint Laurent võtab nende ruumid üle. Bränd on öelnud: "Meil oleks suur au, kui sellise ajaloo ja nimega bränd, kes on ka meie heaks koostööpartneriks, meie aadressi endale võtaks." Välistatud pole ka see, et praegused Colette'i töötajad samuti Saint Laurent's jätkavad.

Allikas: The Guardian