Pole aega korralikku õhtusööki valmistada? Toiduained, mis päästavad alati hädast välja


Foto: Shutterstock

Seltskonnastaar Khloé Kardashian kirjeldas oma äpis, mida tema toitumisnõustaja Philip Goglia tervisliku ent kiire õhtusöögi jaoks soovitab.

Kuulsustel on hea vormi hoidmiseks terve meeskond inimesi: personaaltreenerid, toitumisnõustajad, kokad… Tervisliku ja ülikiirelt valmiva õhtusöögi jaoks läheb aga vaja teatud asju, mis on saadaval igas supermarketis. Seega, kui tead juba ette, sul tuleb pikk päev ja koju jõudmine tõenäoliselt venib, siis varu koju eelnevalt neid toiduaineid:

- hooajalised puu- ja köögiviljad ning rohelised salatid
- munad
- kana- ja/või kalafilee
- oliiviõli
- tuunikalakonserv

Nendest komponentidest saad kiirelt kokku segada mõnusa salati, mis sobib nii lõuna- kui õhtusöögiks. Tuunikalakonservi puhul pööra tähelepanu sellele, et kala oleks vees mitte õlis. Kui oled mures selle liigse soolasisalduse pärast, loputa tuuni enne söömist vee all.

Allikas: In Style

Kommenteeri!


Reklaam