Tee seda koos sõbraga igal õhtul ja võta lihtsamalt kaalust alla


Foto: Unsplash.com

Mis puudutab kaalulangust, siis mängib väga suurt rolli see, mida sa endale suhu paned. Kuigi me võime anda endast parima, et toituda tervislikult või tarbida vähem kaloreid, siis on üks lihtsamaid viise kindlustamaks, et sa ka tegelikkuses seda teed, oma päevase toidukoguse kindel jälgimine. Parim moodus selleks on kõik tarbitav üles kirjutada.

Ükskõik, kas eelistad kasutada mõnd toidu- või treeningrakendust või märgid kõik toidukorrad üles märkmikusse, vihikusse, telefonisse või arvutisse, on üks veelgi kindlam moodus hoida sind seda tehes motiveerituna – jaga oma märkmeid kellegagi, keda usaldad.

Saada meili või sõnumiga oma igapäevane toidupäevik pereliikmele, sõbrale, treeningkaaslasele või kellelegi, kes jälgib sinuga sama kaalukaotusprogrammi. Sel viisil oled enam motiveeritud iga oma suutäit jälgima ja olema ka aus selles osas, mida sa tegelikult sööd. Sa võid samamoodi ka saata lähedasele fotosid oma toidukordadest, uutest tervislikest retseptidest, mida proovid või pilte kontorisse toodud kookidest, mida sa uhkusega ei söönud. Kui juba pildistamisega tegeled, siis tee fotosid ka endast – nii oma näost kui kogu kehast ja isegi higisena pärast trenni, näitamaks oma arengut. Jooksid just oma esimesed viis kilomeetrit? Tee ka sellest fototõestus!

Kui teised sulle oma fotopäevikuid saadavad, annab see sulle endalegi ideid põnevateks toitudeks ja snäkkideks ning aitab tekitada tunnet, et sa pole sel teekonnal üksi. Kui oled minevikus juba toidupäeviku pidamist proovinud, aga edutult või oled seda alles esmakordselt kogemas, võib just see olla lihtne viis motivatsiooni hoidmiseks ja eesmärkidest kinnipidamiseks.

Allikas: PopSugar

Kommenteeri!


SISUTURUNDUS Eesti rõivabränd Denim Dream esitles oma esimest teksakollektsiooni Denim Dream Jeans