Tegevus, millest peaksid hea päeva nimel hommikul hoiduma


Foto: Unsplash

Hommikune ärkamine on raske ja lükkad aina äratust edasi, sest pelgad uue päeva kohustusi? See omakorda tekitab stressi – kui oled üks nendest hommikustest muretsejatest, siis tea, et see on tüüpiline viga, millega päeva alustada, vahendab veebiportaal Elite Daily.

Inimesed, kes alustavad päeva muremõtetega, muudavad päeva kulu enda jaoks keerulisemaks. Samuti ei teadvusta paljud inimesed, et nad hommikuse stressi käes kannatavad ja kuidas see nende keha päeva jooksul mõjutab.

Üldlevinud halb harjumus on hommikul esimese asjana telefonist e-kirjade, sõnumite ja sotsiaalmeedia vaatamine. Nii tekib stress juba enne, kui oled jõudnud voodist tõusta, sest tead, millised kohustused ees ootavad. Nii keskendutakse sellele, mis on puudu või mida pole piisavalt. Sinu kehale tähendab see aga kõrgemat kortisoolitaset – stressihormoonid möllavad juba hommikul vara.

Mida siis teha? Hea oleks ärgata rahulikult, hingata mitu korda sügavalt sisse-välja ning mõelda enda jaoks selgeks, millised on sinu tänased kavatsused. Kui voodist tõusta enesekindlana ja hea tujuga, kosutad nii keha kui vaimu. Facebooki saad vaadata ka siis, kui sa juba üleval oled.

Igapäevane enese eest hoolitsemine on võrreldav rahakogumisega. Mida rohkem seda teed, seda paremini end tunned. Ja kui sind tõepoolest ootab ees hullumeelselt kiire päev, siis jää siiski rahulikuks. Muretsedes muudad raskused veelgi raskemaks.

Kommenteeri!


Reklaam