Tõeline iluuni! 8 nippi, mida kasutades võtad unest maksimumi


Foto: Shutterstock

Muudad iluune termini tegelikkuseks, kui jälgid neid juukse- ja nahahooldusnippe.

Vale on arvata, et magamine ei kuulu ilurituaalide hulka – sellel, mitu tundi sa magad, on su välimusele oluline ja otsene mõju. Iluuni on vajalik naha uuenemiseks. Kui tahad, et su juuksed ja nahk päevasel ajal noored ja terved välja näeksid, kasuta öösel just neid nippe.

Mine magama puhta näoga

Me ei väsi seda kordamast – võta enne voodisse minekut meik maha! Väga paljud naised magavad meigiga ja imestavad hommikul, et nad jubedad välja näevad. Lisaks sellele, et silmameik magades laiali läheb, ummistuvad puhastamata nahal poorid ja tekivad vistrikud.

Maga satiinist või siidist padjapüüril

Need kangad kohtlevad juukseid hellalt ning hoiavad ära juuksepusade tekke ja kortsude ilmumise nahal. Lisaks väldivad nii ka juuste murdumist.

Maga selili

Oh, see gravitatsioon... Selili magamine aitab vältida kortsude teket, samal ajal kui pidev surve nahale aga seevastu just tekitab neid. Kui sul on harjumus magada ühel küljel, siis võib sellele näopoolel, võrreldes teisega, olla ka enam kortse – uuri peeglist järele! Kui su silmad kipuvad hommikuti tursunud olema, proovi magada lisapadjaga, tõstes pea kõrgemale. Kui lamad nii, et pea ja keha on ühel tasapinnal, koguneb vedelik silmade ümbrusse.

Niisuta, niisuta, niisuta

Värske hommikuse välimuse eelduseks on vananemisvastase hüaluroonhapet sisaldava öökreemi kasutamine. See meelitab nahka niiskust, mis aitab siluda kortse. Huultele kanna enne magamaminekut palsamit, seegi niisutab. Ning ära kunagi jäta nahale kandmata öökreemi või -seerumit, sest need töötavad just öise nahauuenemise ajal kõige paremini.

Vaheta padjapüüri sageli

Pese padjapüüre sageli, sest sa ei taha ju oma armast nägu terve öö bakterikuhjale toetada. Padjapüüri peaks vahetama vähemalt kaks korda nädalas, ning neil päevadel, kui sa seda ei tee, pöörama ja magama teisel padjaküljel kui eelmisel ööl.

Kasuta toas õhuniisutajat

Seda tead sa kindlasti, et vee joomine mõjub nahale hästi. Kuid magades seda teha ei saa. Selle asemel kasuta õhuniisutajat. Eriti kasulik on see seade talvisel ajal, kui nahk kipub kuivem olema.

Ära söö enne magamaminekut soolast toitu ega tarbi alkoholi

Alkohol kuivatab keha. Et seda kompenseerida, hakkab organism vedelikku koguma silmaümbrustesse ja mujale, nii ärkadki hommikul tursunud silmadega. Samamoodi toimib soolane toit. Kui sa aga kartulikrõpsudest ja klaasist veinist loobuda ei suuda, pane pea alla lisapadi.

Seo juuksed kinni

Kui sul on pikad juuksed, siis punu juuksed ööseks lõtva patsi. Nii ei kaota need oma naturaalset niiskust ja ei jää padja (või sinu kaaslase) alla kinni…

Kommenteeri!


Reklaam