Kui siiani on naiste ärirõivastega seostunud pigem traditsioonilised (püks)kostüümid, konservatiivse ja/või minimalistliku joonega kleidid (mida julgemad ilmestasid statement-ehetega) ja turvalisse värvigammasse jäävad toonid, siis eilse Iris Janvieri moeetenduse põhjal võib küll öelda, et ärimaailma on vallutanud uus generatsioon ärinaisi, kes on pea peale pööranud kõik ärirõivastega seostuvad "stiilireeglid". Ja oli ka aeg!

Lavale jõudsid arvukad komplektid, mida kannaks uhkusega iga millennial, aga mitte ainult. Iris Janvier business-kollektsioonis on esikohal naine, kes teab, mida ta teeb, mida ta tööalaselt saavutanud on ja kuhu ta teel on – kuid kogu tema elu ei keerle kaugeltki mitte vaid töö ümber, nagu ka kollektsioonis leiduvad rõivad ei ole pelgalt “töölkäimisriided”. Ta januneb inspiratsiooni järele (võttes aega näiteks reisimiseks, uute maitsete avastamiseks, sõpradega suhtlemiseks jms) ja julgelt arvamuse avaldamine on tema jaoks sama tavaline kui hingamine. Ja mida muud mood ongi, kui üks paljudest viisidest end väljendada.

Eraldi tähelepanu nõuab show stilistika. Põneva disainiga rõivad (vaata neid põnevate vormidega justkui dekonstrueeritud kostüüme, kontorikleite, lendlevaid särke) seadis praktilisteks komplektideks kokku Anu Lensment. Selle parim osa? Suhtumine, mis võimaldab sama komplekti kanda hommikust ööse – hommikupoolikul kleit tossudega, õhtul sama kleit kõrgete kontsadega... Ei mingit päev otsa kontsade kõlkumisest tingitud jalavalu enam!

Vaata kogu kollektsiooni: