Kollektsiooni ja uue brändi TOKU loomisel on silmas peetud disainiteadlikku ja aktiivse eluviisiga linnaelanikku, kellele meeldib suvel külastada festivale. Seetõttu lähtus disainer suviste jalanõude loomisel eelkõige kandja mugavusest. “Disainikeelest rääkides on kingad põhjamaise stiiliga - puhtad ja lihtsad jooned on kombineeritud mänguliste detailidega,” kirjeldab Tomp oma loomingut.

Kokku on TOKU kollektsioonis neli lahtise kinga mudelit, mis kannavad erinevate suurlinnade nimesid: Tokyo, Berlin, Helsinki. Disaineri sõnul ei ole see juhuslik, sest need linnad on andnud ainest mudelite loomisel. “Tokyo ja Berlin on naiste sandaalid, millel on pehmendatud voodriga pealsed ja sisetallad ning sportlikult väljapeetud välimus. Helsinki suvekingade seas on lisaks naiste kingale ka mudel meestele. Nende nahkne põimik on universaalne ja kena mõlemal liistul,” tutvustab Piibe Tomp TOKU kingi.

OmaKinga tegevjuhi Liis Tillmanni sõnul soovivad nad enam ausse tõsta käsitööd ja meistrioskusi, mis on olulised ühe hea ja kvaliteetse jalanõu valmistamisel. Seega võib TOKU jalatsitel leida mitmeid omanäolisi detaile, mida suured tootmisettevõtted ei saa endale lubada, kuid mis tegelikult annavadki jalatsitele juurde käsitöö tunnetuse. „Jalatsiäris on küll konkurents tihe, aga meie oleme püüdnud aegade jooksul ajada oma joont, keskendudes jalatsi mugavusele ja vastupidavusele. Me ei ole kiirmoe austajad,“ rõhutab Tillmann.

OmaKing on 1993. aastal loodud Eesti ettevõte, mis jätkab jalatsivalmistamise peretraditsioone aastast 1927. Ettevõtte tootmine asub Võru linna lähedal Kirumpääl, kus valmistatakse sandaale, toasusse ning laste- ja võimlemissusse. Lisaks sellele on OmaKing üks suurimatest sisetaldade tootjatest Ida-Euroopas.