Victoria's Secreti modellide lemmikharjutused, mis vormivad kõhu kiirelt paremasse vormi


Foto: Vida Press

Pesumodellid peavad olema pidevalt tippvormis ja valmis lavale minema. Eriti peavad oma kehaga vaeva nägema kuulsa pesubrändi Victoria's Secret modellid, kes treenivad enne olulisi moeetendusi nagu tippsportlased.

Nende harjutuste tegemiseks ei pea aga modell olema – trimmis ja tugevad tahame olla ju me kõik, eks? Modell Adriana Lima treener Michael Olajide Jr soovitab lihtsat harjutust, mille tegemiseks ei ole vaja lisavahendeid ega palju aega.

Alusta, hoides põlved kergelt kõverdatud ja jalad õlgade laiuses harkseisus, hoia kõiki lihaseid, eriti kerelihaseid pingutatuna ja kõht sees. Keera ühele poole ja tule tagasi lähteasendisse. Korda sama teisele poole. Kui tehnika selge, kiirenda tempot ja tee seda kahe minuti jooksul nii kiiresti, kui suudad. Korda kolm ringi.

Modellid Jasmine Tookes ja Josephine Skriver treenivad New Yorgi spordikeskuse Dogpound asutaja Kirk Myersi käe all. Treener soovitab diagonaalseid küljelööke, mis treenivad kere- ja tuharalihaseid. Toetu põlvedele ja kätele, sirutades üks jalg diagnonaalselt välja ja tuues seejärel põlve vastaskäe juurde. Tee ühe jalaga 20 kordust, siruta jalg välja ja korda veel samapalju. Korda harjutust teise jalaga.

Allikad: The Coveteur, My Domaine

Kommenteeri!


Reklaam