Aadressil Change.org algatati kolme Inglismaa noore poolt ka online-petitsioon, milles nõutakse pesufirmalt vabandamist ja "ebatervisliku ja kahjustava kampaaniasõnumi" edastamise eest vastutuse võtmist ning selle muutmist millekski selliseks, mis "ei propageeriks ebatervislikke ja -reaalseid iluideaale". Samuti nõutakse, et Victoria's Secret ei kasutaks tulevikus selliseid kahjustavaid reklaamvõtteid.

Naisi pommitatakse igapäevaselt reklaamidega, mis rõhuvad nende ebakindlusele oma keha suhtes. Naised loodavad, et kui nad tarbivad selliste reklaamlubadustega tooteid, muutuvad nad ilusamaks ja õnnelikumaks, kirjutatakse petitsioonis. "Victoria's Secreti bränd on noorte seas ülipopulaarne ja on väga oluline, et nad ei kasutaks oma toodete reklaamimisel võtteid, mis võivad noorte kehaimidžit negatiivselt mõjutada."

Mida sina arvad, kas pesufirmad võiksid oma reklaamides kasutada rohkem "tavalisi" naisi?