VIDEO | Tervisekoolitaja Mirko Miilits: hea nipp, kuidas vähem süües kõht korralikult täis saada


Kas sööd sageli nii palju, et enam ei mahu? Samas, magustoidu jaoks leidub alati ruumi... Või oled see, kes tühjendab taldriku hetkega ja silmad otsivad kohe uut portsjoni? Liigsöömine on väga levinud dieedipüünis, sest sööme tihtilugu väga kiiresti ja tarbime toitu ülemäära.

Üks tõhusamaid mooduseid ilma keerulise dieedita oma vormi ohjes hoida on avastada endas aeglane sööja. Seega, järgmisel korral võta õhtusöögilauda kell kaasa ja sea eesmärgiks süüa 20 minuti jooksul. Võta söömist rahulikult – naudi igat ampsu. Näed ka ise, kui vähe tegelikult toitu vaja on, et kõht täis saaks.

Aeglane söömine kasvõi kahel korral päevas (hommikul ja õhtul) võib vähendada meie kehakaalu rasva arvelt 5-10 kg aastas ilma hulluks dieeditamata ja kaloreid lugemata. Sel moel tarbime lihtsalt mõistlikumas koguses toitu ja maitseelamus jääb alles.

Mirko Miilits on tervisekoolitaja, kes on üheksa aasta jooksul treeninud ja koolitanud sadu inimesi. Oma töös keskendub ta tervisekäitumise järk-järgulisele muutmisele, selgitab dieedipidamise kirglikke tagamaid ja on tervisehuvilistele infodžunglis kui giidi eest.

Kommenteeri!


Reklaam