Pead mitu tundi lennujaamas ootama? Mahuta nende harjutustega sellesse korralik treening


Jon Tyson/ Unsplash

Reisid tihti? Selle asemel, et lennujaamas lihtsalt istuda, võta ootetundidest viimast ja leia loomingulisi viise, kuidas seda aega sportlikult kasutada. Veebiajakiri Health.com pöördus inspiratsiooni saamiseks selle ühe parima allika, Instagrami poole. Tuleb välja, et lennujaama treeningud on tõepoolest populaarsust kogumas. Üheks inspireerivaks sotsiaalmeedia staariks on Kaisa Keranen, kes jagab lihtsaid treeninguid, mida saab lennujaama terminalis läbi teha ning samuti joogaguru Caitlin Turner, kes inspireerib kõiki enne lennukisse istumist end liigutama.

Selleks, et veelgi rohkem treeningideid saada, jagas oma soovitusi ka Pure Barre meistertreener ja stuudio omanik Sami Sweeney ning näitlejatari Halle Berry treener Peter Lee Thomas. Loe edasi ja saa teada kasulikke nippe, kuidas oma tervist enne lendu turgutada.

Võta istekohtade alast viimast
„Lennujaamas ootamine ja istumine võib olla tüütu. Võta ümbritsevast viimast ja kasuta toole ja pinke oma treeningul,“ soovitab Thomas. „Mulle meeldib iga istekohta kasutada kükkide ja kätekõverduste tegemiseks.“
Sweeney on temaga samal arvamusel. „Olemas on lugematul arvul treeninguid, mille sooritamiseks peab kasutama vaid enda keharakust ning mis ei vaja ühtki lisavarustust. Need on lennujaamas ideaalsed! Proovi näiteks 30-sekundilisi triitsepsi harjutusi või kükita seljaga vastu seina ning tõsta kandasid kõigepealt kordamööda ja siis üheaegselt. Tegemist on täiusliku sääremarja harjutusega.“
Kui lennujaam on peaaegu tühi, inspireeru Sia Cooperist, blogist diaryofafitmommy.com ning tee jalatõsteid, kasutades kaht pingirida.

Tee liikuval kõnniteel väljaasteid
Liikuv kõnnitee, mis aitab lennujaamas pikkade vahemaade läbimise kiiremaks muuta võib olla ka ideaalne jooksulindi asendaja. Kaisa Keranen on oma Instagrami kontol tõestanud, et nii põlvetõsted kui väljaasted on selle peal ühed parimad harjutused. Ole aga ettevaatlik ning ära võta harjutusi ette siis, kui liikuv kõnnitee on rahvarohke.

Aseta terminali põrandale joogamatt
Mitte miski ei aita stressist paremini vabaneda ja keha taas energiaga täita kui jooga. Seega haara järgmisel korral reisile minnes kaasa joogamatt, leia lennujaamas vaikne piirkond ja laota see laiali. Kui mati kaasas kandmine on sinu jaoks tüütu, võid seda asendada ka mantli või jopega. Alternatiivina leia harjutused, mida saab sooritada pingil istudes.
Yoga Poses mobiilirakendus teeb sobivate harjutuste leidmise ülilihtsaks, kuna jagab tervelt 250 erinevat poosi koos videoõpetustega. Lisaks leiab kõiki harjutusi ka lihtsustatult algajatele mõeldud variantidena, et sa ei satuks üksinda treenides täielikku segadusse ning saaksid neist viimast võtta.
Asana Rebel on veel üks alternatiivne rakendus, mis aitab jooga veidi aktiivsemaks muuta ning on garanteeritud sind higistama ajama. Sul pole palju aega? Sellest äpist leiad ka kiired miniharjutused.

LOE VEEL: Mida süüa enne või pärast treeningut?

Leia lennujaamast joogastuudio
Kui üksinda treenimine ei ole sinu jaoks, uuri, kas lennujaamas, kus viibid on juba olemas joogastuudio. Jah, veebiväljaande Yoga Journal andmetel avatakse üha rohkemates rahvusvahelistes lennujaamades konkreetselt jooga harjutuste tegemiseks loodud alad. Neid leidub Ameerikas San Francisco, Miami ja Dallas-Forth Worth lennujaamades ning Londonis Heathrows.
Yoga on the Fly on ettevõte, mis pakub lennujaamades reisisõbralikke jooga ja meditatsiooni varustust. Hiljuti avasid nad ka Denveri lennujaamas tunde pakkuva erastuudio ning neil on plaan veel sel aastal avada ka mitmetes teistes lennujaamades ministuudiod.

Paki käsipagas nutikalt
Kuigi alati on parim kohvrisse mitte liiga palju asju pakkida, nõustuvad nii Sweeny kui ka Thomas, et kummilint on üks parimaid treeningvahendeid, mida endaga kaasas kanda. „See on mitmekülgne, ülimalt kerge ja võtab vähe ruumi. Kummilindiga saab teha nii venitusi kui vastupidavustreeninguid,“ ütleb Sweeny. „Saad kummilinti kasutada raskuste asemel nii üla- kui ka alakeha treenides ja isegi treenida sellega keha keskosa.“
Võta kummilint vaikses lennujaama alas, näiteks värava juures või võimaluse korral joogaruumis julgelt välja. Tegemist on ühe kõige lihtsama viisiga lisada oma treeningutele väljakutse. Kummilindiga saad treenida peaaegu kõiki kehaosi, alates biitsepsist kuni triitsepsini. „Alakeha treenimiseks aseta kummilint reite ümber ja tee kükke, väljaasteid või hüppeharjutusi,“ lisab Sweeny.

Allikas: Health.com

Kommenteeri!


Reklaam
SISUTURUNDUS TOP 5 | Hambakliinikud, kelle kätte oma naeratus usaldada 
SISUTURUNDUS Krüolüpolüüs – kaalulangetamine külma abil vaid 40 minutiga!