Soovid näksida nii, et kaal langeks? Vaata, mida soovitab toitumisnõustaja


Thought Catalog/ Unsplash

Kui oled väsinud söömast mandleid ja Kreeka jogurtit ning soovid kaotada kaalu, siis on mitmeid tervislikke variante, mille hulgast valida. Pakume viis lihtsat ideed snäkkide valmistamiseks, mille söömine alandab kaalu, sisaldab vajalikke toitaineid, annab kehale energiat ja tõstab tuju.

Maitsev munasalat hakitud juurviljadega

Haki üks kõvaks keedetud muna ja aseta see kaussi. Sega sinna tassitäis peeneks hakitud juurvilju nagu lehtkapsas, kurk, tomat ja punane sibul. Lõpetuseks lisa salatile kastmeks veerand tassitäit hummust.

Sellerile määritud vürtsikas mandlivõi

Võta veerand tassitäit suvikõrvitsat, sama palju riivitud ingverit, üks kaheksandik teelusikatäit jahvatatud kaneeli ja teelusikatäis puhast vahtrasiirupit ja sega see kokku kahe supilusikatäie mandlivõiga. Kanna või sellerivartele ja naudi.

Ahjus tehtud kikerherned

Sega kokku pool purki loputatud ja kuivatatud kikerherneid poole supilusikatäie oliiviõliga ning lisa sinna näpuotsatäis meresoola ja musta pipart. Laota maitsestatud kikerherned ahjuplaadile ja küpseta 15 minutit 180 kraadi juures.

Lõhega täidetud avokaado

Sega kokku teelusikatäis Dijoni sinepit, pool teelusikatäit Itaalia maitseainesegu ja supilusikatäis palsamiäädikat. Lisa sinna pool purki looduslikku Alaska lõhekala ja sega kõik kokku. Lõika advokaado pooleks, eemalda suur kõva seeme ja täida mõlemad pooled seguga.

Tume šokolaad marjadega

Võta pool tassi värskeid või külmutatud marju ja lisa sinna pisut 70% tumedat šokolaadi. Sega kõik kokku ja naudi. Kui kasutad külmutatud marju, siis lase neil enne söömist üles sulada.

Allikas: health.com

Kommenteeri!


SISUTURUNDUS TOP 5 | Hambakliinikud, kelle kätte oma naeratus usaldada 
SISUTURUNDUS Krüolüpolüüs – kaalulangetamine külma abil vaid 40 minutiga!
Reklaam
SISUTURUNDUS Kodune kupumassaaž — tõhusaim viis vähendamaks tselluliiti kodus!