"Samas on ülistiilne ja lihtne kleit väga turvaline valik - kui see kellegi jaoks on liiga lihtne, siis ei saa seda hukka mõista. Maailma moelembelisele publikule ja pressile selline tagasihoidlikkus ilmselt meeldib aga väga," räägib Kuusik et tema jaoks on huvitav see, et kleiti ei valitud tegema mitte Suurbritannia või USA moemaja, vaid Prantsuse moemaja Givenchy. "See oli minu jaoks kõige suurem üllatus." Moemaja kunstiline juhi, inglase Clare Waight Kelleri valikut on juba seostatud ka sellega, et Meghan on feminist ning valinud just naisdisaineri.

"Kleidi pikad varrukad ei ole väga tavaline valik kevad-suve pulmaks." Kuusiku sõnul oli samas paljastus viidud pisut ebatraditsioonilisse piirkonda - välja paistsid hoopis õlanukid ja kael. "Hoolimata lihtsusest ja puhtusest oli kleidil iseloomu ja stiili." Lihtne kleit ja siluett tõi Karolini sõnul esile ülimalt klassikalise pika loori.

Britain Royal Wedding

"Võib öelda küll, et kleit on ääretult lihtne, kuid nii perfektse tulemuse saamiseks on see seestpoolt ja konstruktsioonilt kindlasti ääretult keerukas - see on ikkagi ühe väga vana ja väärika maja haute couture looming ning kasutab kindlasti kõiki selle moemaja salanippe ja teadmisi kõrgmoest," selgitab Kuusik. "Kleidi lõige ja kontruktsioon võib seestpoolt päris keerukas olla, sest tavaliselt toetub riietus õlgadele või siis on tugevalt õla ümber (näiteks kui kumm on ülaosas sees). See kleit ei toetu aga õlale, samas selle ülaäär puudutab hästi õrnalt keha - kujutan ette, et võttis päris palju proove, et nii veatut tulemust saada."

Givenchy moemaja üks suurimaid patroone oli näitlejanna Audrey Hepburn. "Nüüd tekib link ka Meghani ja Audrey vahel. Mõlemad on šikid ja elegantsed."

Cartieri ehete valik Kuusiku sõnul klassikaline. "Kuninganna Mary tiaara oli laenatud niiöelda ajaloost ning see moodustab ülimalt modernse kleidiga ägeda kontrasti," ütleb Kuusik, et see kooslus iseloomustab hästi tänapäeva maailma.