Kust algab ja kus lõpeb moekollektsiooni loomine? Ideest valmistoodanguni kulub ligi aasta


Bastioni 30. sünnipäevapidu ja moeshõu Foto: Madis Veltman

Catwalk uuris Bastioni moemaja peadisaineri Monika Randloo käest, mida tähendab kollektsiooni loomine.

"Bastioni kollektsioonis on ühtekokku 180 erinevat toodet, mis katavad ära garderoobi põhivajadused. Kollektsioonis on kleidid, püksid, seelikud, jakid, erinevad topid ja kudumid ning ei puudu ka ülerõivad," räägib peadisainer, et Bastion on oma loomuselt üdini naiseliku käekirjaga pidulik bränd ning seda aspekti peame silmas iga kollektsiooni loomisel.

"Tänapäeva mood ei küsi vanust, pigem on moodsus stiilis küsimus. Kõigil naistel, kes hindavad naiselikku ja feminiinset stiili, tasub leida tee Bastioni poodi."

Kollektsiooni loomine on Randloo sõnul küllaltki pikk protsess ning ideest valmistoodanguni kulub ligi aasta. "Alustame kontseptsioonist, sellele järgnevad ideekavandid, toimub kangaste valik ning siis valmivad esimesed näidised. Mudelinäidiste põhjal toimub kollektsiooni kinnitamine ehk tehakse lõplik valik, mis läheb tootmisesse ja mis jõuab lõpuks klientideni nii Bastioni poodides Baltikumis kui ka läbi e-poe 44 erinevas riigis."

Kommenteeri!


Reklaam