Kergematele raamidele tasakaaluks tulevad moodi julged ja isikupärased nurgelised raamid, millele sekundeerivad tilgakujulised või hoopiski ümmargused prilliraamid. Vatku sõnul on erinevate prilliraamitootjate puhul märgata teatavat mängulisust. “Kui raam on minimalistlik, siis mängitakse klaasi kuju ja detailidega. Sama suunda oli messil märgata ka päikeseprillide osas.”

Norman-Optika turundusjuht juhib tähelepanu ka kaunitele ning erilistele retro- ja vintage-stiilis raamidele, mis on sel hooajal selge trend ning millele paljud prilliraamitootjad on oma fookuse pööranud. “Ka seal on palju ümarat ja ovaalset klaasi ning klassikalist kassisilma-look’i. Metallist topeltsild on selle trendi puhul kohustuslik lisand. Rõhku pannakse ka teistele detailidele: sangaotsikud, logo paigutus ja disain.” Nn retroraamide puhul oli Vatku sõnul messil selgelt näha, et tootjad soovivad tarbijaid üllatada millegi tõeliselt erilise ja silmapaistvaga.

Kevad-suvi 2018: prillimoe peamised trendid ja moesuunad

Stiilsed metallraamid
• Metallsangadega õhukesed plastraamid
• Ümmargused prilliraamid – plast-, metall- või kombineeritud raamid
• Aviaatori stiilis sillaga prilliraamid
• Pastelsed ja ihukarva toonid


„MIDO Eyewear Show 2018“

Alates 1970. aastatest korraldatav MIDO mess on optikavaldkonna üks olulisemaid rahvusvahelisi messe, kus kohtuvad ligi 2500 prillitootjat ja -brändi. MIDO on läbi ajaloo olnud prillimoe trendide suunanäitaja ning messi on võrreldud isegi New Yorgi või Londoni moenädalaga. Lisaks moesuundade tutvustamisele demonstreeritakse messil ka tootearendusuuendusi ning optikamaailma viimaseid tehnoloogiasaavutusi. Tänavu külastas messi rekordiliselt palju külastajaid – 58 000.